خرید سریال شهر دقیانوس - اورجینال
نوشته شده توسط : mohammad

سریال شهر دقیانوس - اورجینال


خرید سریال شهر دقیانوس - اورجینال


دسته فیلم و کارتن زیردسته سریال

شماره مجوز 155/91432141
سریال شهر دقیانوس

خلاصه داستان شهر دقیانوس:
داستان سریال از جایی آغاز می‌شود که منوچهر جیرفتی در خانه پسر کوچک خود، سهیل فوت می‌کند. او وصیت کرده که جنازه‌اش را در قبرستان خانوادگی واقع در باغی در شهر جیرفت به خاک بسپارند. سهیل مامور بردن جنازه پدر به جیرفت می‌شود. در پی حفر در باغ ،تعدادی اشیای تاریخی از زیر خاک بیرون می‌‌افتد و این در حالی است که پسرعموی سهیل یعنی محسن نیز شاهد این ماجراست. با توافق ظاهری سهیل و محسن، آنها اشیا را به تهران منتقل می‌کنند؛ در حالی که سهیل قصد دارد تا از ارزش تاریخی اشیا که منجر به شناخت بهتر از خانواده‌اش می‌شود، آگاه شود؛ اما در یک غافلگیری، پسرعمویش اشیا را به فروش می‌رساند و این آغاز ماجراهای پیش‌بینی نشده دیگر است.

سامان برادر بزرگ سهیل «منوچهر» راهی جیرفت شده تا اطلاعاتی راجع به این موضوع به دست آورد که شبانه پس از رفتن به باغ ناپدید می‌شود. شکایت همسر سامان و حضور پلیس باعث برملا شدن رازهای تاریخی باغ می‌شود.
با ورود «نگین صمدی» کارشناس میراث فرهنگی و دایی او یعنی دکتر سینا - باستان‌شناس بازنشسته میراث- به ماجرا و اقدامات این دو، موضوع ابعاد جدیدتری می‌یابد...


به گزارش جام جم آنلاین، ناصر عنصری، تهیه کننده شهر دقیانوس در گفتگو با روابط عمومی رسانه ملی گفت: این مجموعه تلویزیونی در 18 قسمت 45 دقیقه ای به سفارش شبکه یک سیما تهیه شده است، فیلمنامه این اثر را بیژن میر باقری و محمد رضا هاشمی نوشته اند و مهرداد خوشبخت آن را کارگردانی کرده است.

وی افزود: مضمون مجموعه شهر دقیانوس، درباره حفظ میراث فرهنگی و مقابله با قاچاق اشیاء عتیقه است. منوچهر جیرفتی در خانه پسر کوچک خود سهیل فوت می‌کند. او وصیت کرده که جنازه‌اش را در قبرستان خانوادگی واقع در باغی در شهر جیرفت به خاک بسپارند. سهیل مامور بردن جنازه پدر به جیرفت می‌شود. در پی حفر در باغ تعدادی اشیاء تاریخی از زیر خاک بیرون می آورد. این در حالی است که پسر عموی سهیل یعنی محسن نیز شاهد این ماجراست، با توافق بین سهیل و محسن آنها اشیاء را به تهران منتقل می‌کنند. در یک غافلگیری پسر عمویش اشیاء را به فروش می‌رساند که ماجراهای جدیدی را رقم می زند و...

بازیگرانی که در این سریال ایفای نقش کرده اند: سام درخشانی، عاطفه نوری، حسن جوهرچی، کامران تفتی، نگار فروزنده، محمد صادقی، ناصر فخری، ساغر عزیزی، محمد ربانی‌پو، مژگان ترانه، کرامت رود ساز، محمود پاک نیت، سیاوش طهمورث، محمد مطیع و انوشیروان ارجمند و... هستند.

سایر عوامل این سریال عبارتند از: مدیر تصویربرداری: سیروس عبدلی، برنامه‌ریز: سیداحمد میرمحمدی، صدابرداران: ناصر انتظاری، کریم کاشانی، مدیرتولید: هومن کبیر، تدوین: سهراب خسروی.

فروشنده: جزیره آس

قیمت: 4,100 تومان

درصد :30

خرید سریال شهر دقیانوس - اورجینال

خرید Night at the Museum Battle of the Smithsonian - بازی شبی در موزه 2 : نبرد اسمیتسونیان
خرید ورژن ترکیبی فروشگاه ( ورژن شماره 1)(( )بسته جامع تحصیل در اروپا و آسیا))با کیفیت اصل





:: برچسب‌ها: خرید , سریال , شهر , دقیانوس , اورجینال ,
:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 شهريور 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: